tiistai 9. lokakuuta 2012

Moi taas !!! :))) Adam Lambert-trespassing

wazzuupp?? Mul on nii paras olo. Ku oon päässy ( luulisin) mun pelosta eroon.
Mut nii, must on tullu iha TÄYS täydelliset naiset - fani!!! En kestä jos en kato 2 jaksoo per päivä.
Jos haluutte jaan linkin mis on ne kaikki kaudet...?? (siel on muitki ohjelmii)
En oo postannu moneen päivään ku oon ollu nii väsyny. Mul on ny tullu vähä paineit tost futiksest... iha liikaa... sain hermoromahduksen maanantain. 

Mutta tnäännnnnnnnnn:
ekaks oli bilsaa, sitte matskuu, sitte äikkää ( D::: ) ja lopuks ranskan koe :D:
Meni iha p------

mun elämään on tullu viime aikoina LIIKAA kyyneleitä!!!!!
niin seon sitä painetta .

katon jos löytyy jtai kuvii.... :
 Minä ^^
 NRO YKKÖS FUDIS JENGI FOR EVER<3333<333
Siinä zayn... se ihana kundi, jonka kanssa menen jonakin päivänä naimisiin.


Niinnn, meen joskus toho vanhempien koneelle ja laitan postauksen ku siel on enemmä niit kuvii :))

ENSI KERTAA

haistakaa :))

Sara (the best person you will EVER meet) Malik.

1 kommentti: