perjantai 28. syyskuuta 2012

Moi :)One direction - live while we're young

(laittakaa siis soimaa ^ )

Niin , mitäs tässä. Väsyttää nää jutut:
 1. mua on siis pyydetty HJK t00-t01 edareihi, nii stressaan siit.
2. Stressaan piirihaavist (seo sellane fudis juttu)
3. No kaikist kaveri jutuist
4. oon saanu viimeaikoina nii vähä unta
5. mun vatsa kivuista, jotka on hirveit
6. et teenkö oikeit päätöksii
7. koulust.

Se mist viime kerral postasin, on ny ohi, en oo enää vihane niille tyypeille ;)

ja syy siihe etten oo kirjottanu tänne on kosk on väsyttäny nii paljo.

Mut kerron täst päiväst: ekat kaks tuntii liikkaa; fudist ja suunnistust. Suunnistukses tultii ekan maalii, ja futikses tein kaks maalii ja voitettii. Sitte oli matskuu, ja loput native english.
kysykää mult kysymyksii, ja ryhtykää lukioiks.

Kuvia:
Minää
 fakta.
 mun koira :33
 HAHAHAH colgate maxfresh
 Mä ja mu kaksoisveli: ilmeet :''"D
Mutjoo, en si kertaan

Sara

1 kommentti:

  1. Oon samassa pisteessä kun sä. Mulla on ihan sika kova stressi. AINAKIN näist jutuist:
    -Koulu
    -Kaverit
    -Futis
    -Piano ja musiikkiteoria
    -Huono itseluottamus
    -Vähän unta
    -Jännittämistä, päänsärkyy, vatsa kipeenä...
    Koeta pärjäillä. Mä toivon, et saat ratkastuu sun ongelmat. CU..<3

    VastaaPoista