maanantai 17. syyskuuta 2012

http://www.youtube.com/watch?v=QkEt-g9YAe0 (laittakaa soimaan; en niin paljon tykkää robinista, mutta toi biisi jää vaan soimaan :) )

Eli MOI!!!


Oon tällanen iloinen ja pirteä tyttö stadista päin. Tässä blogissani jaan elämääni; jalkapalloa, ystäviä, musiikkia, koulua ja joskus poikia. Okei, eli alotann :)

Tänää n kaksois veljelläni oli piirihaavi, joten hän ei tullut kouluun.

Ensiksi sitten oli E.T, sitten Matikka, Enkku ( vaikka olenkin enkun kielisellä luokalla), ja lopuksi puutyö. Se oli tänään parasta :)

Kun astuin ratikkaan, näin söpön pojan vieressäni . Vilkuilimme toisiamme vähän väliä, kunnes jäin pois. Kun tämä ratikka meni pois, katsoin vielä poikaa, ja tämä minua. Katsoimme toisiamme kunnes emme enään nähnyt toisiamme. Se oli ihana hetki <3


Sitten jalkapalloon: Tänään oli peli  ja hävisimme -.- Se ei itseasiassa ollut minun vikani, vedin sentään 2 maalia. Ei siitä enempää -_-  Kuviaa :) :

 niin toi on minä Chelsea youth football campil :)^

 Joo toi on vaa läppä kuva :''D

 Mun koiru <'3

Mä ja mun besu :D




Kysykää multa kysymyksii ,vastaan KAIKKIIN




Juu, siinä oli eka postauss :)) Saatan joskus laittaa myös video tervehdyksii :>

Love: Sara (the best person you will ever meet ) Malik (ei oo mun oikee sukunimi :''D)

3 kommenttia:

  1. Mmmooii :))
    Täällä on "Cilia", vai miten sä nyt sen laitoit..:''D Kivalta blogilta vaikuttaa, laita kuvii joskus sun kynsist! Ne converse-kynnet oli ihanat! (Ei ihunat! ;'D) No, jatka kuiteski bloggailua, ja käy välillä mun blogissa! (Siis en pakota käymään...) JAJAJAJAA...Tell me about that boy. :3

    VastaaPoista
  2. Oumaigaad...Miks tos tuli Dotty...????? Joo, mä selitän joskus...

    VastaaPoista
  3. juu kerron :DD
    ja se oli sillee Celia :''DDD ja katon sun blogii kinn :))
    Laitan kuvii KAIKEST ;))

    VastaaPoista