lauantai 22. syyskuuta 2012

Moi, (laittakaa soimaan...) Christina Aguleira-hurt (eli painakaa, tai kopioikaa toi linkki)

Eli nyt on sellanen juttu, et oon tullu kiusaamisen kohteeks.
Mulle lähetettii n. 1-2 viikkoo sitte tosi ilkee tekstari, mun "frendilt" : ******* ***** ANOREKTIKKO ***** LESBO ***** - AIVO . Miks lähetät koko aja viestei (yhelle tyypille) ***** stalkkeri eikö muit kavereit oo??? Ystävällisin terveisin, ****** (en taaskaa mainitse nimel) .

Eli ei todellakaa kivaa, ku koko aja haukutaa anorektikoks ja lesboks. Anoreksia on vakava asia, ja sillä ei leikitä/haukuta. Lesboides ei oo mitää hassuu.

Ensiks kerroin mun broidille, ei mitää. Sitte näytin kavereille, yks nauro. Sitte näytin siskolle, se teki asialle jtai. Se tietää mitä tehä, kosk seon ennen ollu tosi pahasti kiusattu. Mut nii, se kerto mun vanhemmille, ja ny asiaa selvitetää. En haluu enää nähä niit kahtii tyyppej enää koskaa.

...en laita kuvii nytte, ku oon vhä masentunu tost....


Love: Sara.

2 kommenttia:

  1. Ne idiootit. Tiiän tunteen, koska mulle soitettiin sillon joskus se puhelu... Toi ei oo totta mitä ne sanoo. Koeta pärjätä... :(

    VastaaPoista