torstai 20. syyskuuta 2012

Moi,

Huomasin, et tää blogi on avattu 64 kertaa :''D

(laittakaa soimaan.) : http://www.youtube.com/watch?v=9I9Ar6upx34&noredirect=1

Eli, tänää oli äikän koe, ja oli iha jees. eipä mitään muuta...
Laittakaa mulle kysymyksiä kiitoosss :)

Huomen meen frendin kaa kotipizzaan koulun jälkee. Sit on perjantai ilta!! oh yeah. Haluutteks et laitan joskus video tervehdyksen??

Joo, mut laitan jos käy jtai ihmeellistä, mut tnää ei oo käyny... mut kaikki haluu et päivitän tätä jte... :''D

KUVIA :


Minää
 Ronaldloo-aina yhtä komee<3
 Zayn awawawawa :3 <3<3
sillonku voitettii poikienkaa helsinki open ;))




LOVE UU!!

LISÄÄ LUKIOIT!!

Haistakaaa :)

Love: Sara (the best person you will ever meet) Malik

2 kommenttia:

  1. Zayn. <'33 Mä laitoinki omaan blogiini oman kuvan Liamista... Mun lempparit 1D:stä on Liam ja Zayn. :) Voin levittää tän blogin osotetta, koska mulla on vähän... No, mä tunnen semmosii tyyppeij, jotka lukee paljon blogeja. Ne lukee mun blogia, joten voin ehk seuraavassa postauksessa laittaa tän sun blogin osotteen siihen... JOS HALUUT. Mut lisää postauksii, tää blogi on hyvä. ;)

    VastaaPoista